Domi vegyes

Vásároltunk, mutattam Dominak, hogy veszünk sütőtököt, megsütjük és megesszük. Mire Domi: 

- De anya, tököt a lovak esznek. :)))

Tegnap öltöztünk a bölcsiben, egyik apuka igen fáradt lehetett, mert a kanapén ülve elaludt. Domit nagyon izgatta ez a dolog, sokáig nézegette a szunyáló apukát, aztán hirtelen hangosan kiabálva odaszaladt: Bácsi, ne aludjál! és fülsikítóan visítani kezdett. Szegény apuka jól összerezzent, Domi meg csak nevetett. (Mindenkivel ezt csinálja, aki alszik: hatalmasat visít, hogy biztosan felébredjen az illető. Na, ez nem mindig mókás. :)

 Egyik nap mondtam Dominak: "Gyere Csillagom..."

Domi: Én nem vagyok csillag! Ember vagyok! :)))

 

Tegnap a bölcsiben találtam egy kis játékot Domi helyén. Kérdeztem, kitől kapta, azt mondta, Laurától (konduktor néni). - És miért kaptad Laurától? Ügyes voltál tornaórán?

-Azért kaptam, mert én nem bandáztam tornaórán. :)

(mint kiderült, Lili és Eszter bandáztak = szaladgáltak) :))

Reggel az autóban Domi jelezte, hogy ma bizony szülinapja van a Bencének és tortázni fognak. Vissza is kérdeztem, hogy tényleg ma van Bence szülinapja? Domi határozottan állította, hogy igen, és Bence 3 éves. Aztán a bölcsiben odajött a Bence, kérdeztem, hogy tényleg ma van a születésnapja? Mondta, hogy igen, ma van és 3 éves. Mondtam neki, hogy akkor boldog szülinapot Bencus. Rákérdeztem az óvónéninél, hogy akkor ma Bence tiszteletére lesz torta? Nézett rám: Bencének novemberben volt a szülinapja. Ma Eszternek van szülinapja... Na, ezek ketten szépen megvezettek engem :)

Érdekes dolgok: Domi a lejtő helyett mindig le-ejtőt, a végállomás helyett vége-állomást, pár"v" betűvel kezdődő szót "b" betűvel mond: bihar, billanyvonat :) és van egy varázsszava, amit a bölcsiben tanult, és néha mindenre rámondja, ha éppen nincs kedve valamelyik szót kimondani, ez a varázsszó pedig a "dudu".