Beszoktatás

Az első 2 nap így telt: első nap másfél óra helyett 9-től fél 1-ig voltunk ott, és mivel végig vele voltam, az első 10 perc után Domi remekül érezte magát. a sok új játék nagyon lekötötte, szinte nem is foglalkozott velem, tök jól el volt Adrival, aki az óvónénije lesz, engem csak néha csekkolt. Sőt, azt is megtudtam, milyen agresszor a gyerek: végigpüfölte a fél csoportot: először egy kislányt vágott kupán a lapáttal és esze ágában nem volt bocsánatot kérni "Nem bocsánat" harci kiáltással. Utána bent egy másik kisfiút is megütött néhányszor Thomas-szal, és simán arrébb küld mindenkit (Menj innen! felkiáltással). Én is meglepődtem, de mondták, hogy csak "helyet csinál magának",  na meg aztán láttam, hogy azért a többi gyereket sem kell félteni. Ebédidőre jól elfáradt, éhes is volt meg álmos, úgyhogy hazafelé bealudt az autóban, aztán itthon tovább durmolt. Tegnap rajta kívül csak hatan voltak a csoportban.

Ma is jól el volt amíg engem látott, de ma amúgy is nyűgösebb volt már reggel is, így ma jobban is kötődött hozzám. Amikor 15 percre próbáltunk szétválni, na az nem tetszett neki, de ez amúgy is így van nála, bölcsi ide vagy oda. Amúgy ma is jól elvolt, kint a trambulinban ugrált kb. félórát, és jópárszor fellökte a vele ugráló kislányt, mert "útban volt". Aztán odabent is kiélte magát, a labdás részben szintén elugrált kb. félórát, aztán nagyon élvezte a mondókázást, éneklést. Én próbáltam mindig a háttérben meghúzódni, hogy amennyit lehet, az óvónénivel kommunikáljon. Ma nem fáradt el annyira, délután itthon aludt. Ma már 8 gyerek volt rajta kívül az ő csoportjában (körte csoport).

Holnap már kb. 1 órát lesz egyedül és ott is ebédel, kíváncsi vagyok, hogy viseli. Azt mondták, akkor gondolnák azt, hogy valami baj van, ha a gyerek egyáltalán nem hiányolna, csak berongyolna a játékok közé.

Mindenesetre ebéd előtt gitárral szoktak nekik énekelni, amíg az ebédet kikészítik, így tegnap óta megy a "Vegyünk gitárt Dominak" műsor is. :)