Domi dumák

Egyik reggel rámutatott a gokartjára és közölte:

Azzal megyek dolgozni. Én. Nem a fiestával megyek. A nagy autót vezetem. Az úton. :)

Másik reggel:

Domi megy dolgozni, hogy legyen pénze. :)

Tegnap este megint doktor bácsisat játszott:

Sztetoszkóppal: "Meghallgatom anya szívét"

Fülvizsgálóval: "Bekukkantok anya fülébe, mit látok abból a nagy lyukból?"

Lázmérővel: 'Hány fokos?,,, Hány fokos a víz? 14..."

Majd a vizsgákat végén kalapácsolás és gyógyszerbeadás után:

"Megcsináltam anyát. Meggyógyítottam" :)

Egyik este játszott a lego vonattal, direkt mindig felborította, majd kiabált, hogy "anya, felborult, anya segítsen". Amikor ezt már tizedjére adta elő, mondtam neki, hogy Domi, a vonat nem felborult, hanem felborítottad, és Domi már nagy fiú, egyedül is fel tudja állítani a vonatot. Mire közölte: "Anya is nagyfiú. Anya segítsen". :))

 Domi néha átnevez dolgokat direkt és amikor kijavítom, jókat nevetgél, hogy ő milyen vicces:

a szívószál pl.: piopál

a rágógumi pedig rágó-Domi. :)))