Jó kis reggelünk...

volt ma. Már éjjel gyanús volt a gyerkőc, mert többször visítva ébredt. Reggel meg csak kómázott, nem volt a szokásos ágyból-kipattanós, apára-ugrós ébresztő, csak fetrengett, szuszogott, gyanúsan. Utána csak ölben volt hajlandó meglenni, bújt hozzánk, kesergett, sírdogált, mutogatta a fogát, fülét. Nem tudtuk mi van, fáj neki valami, mert láza nem volt és más tünete sem. Aztán addig pityergett, míg kapott egy nurofent, amitől 2 perc alatt elaludt apa vállán, bedobtuk az autóba, irány dokibá. Miénk sajnos szabin volt, úgyhogy gondoltam beesünk ahhoz, aki van. Egy másik dokibá. Domikám persze ordított a rendelőben, még jó, hogy szinte senki nem volt, nem kellett sokat várni (bár micsoda véletlen, belefutottunk Móniba és Bencébe, középsulis osztálytársnőm, Bence éppen lázas volt szegényke). Bementünk, dokibá először le akart minket rázni, hogy menjünk vissza délután a helyettesítő dokinénihez, de lévén őt utálom, meg amúgy sem bírtam volna délutánig várni, nem engedtem. Megvizsgálta, nem talált semmit, csak közölte, hogy "ennek a gyereknek bizony magas láza van". Mondtam neki, hogy dehogy van. De, mondta, tessék megmérni, mert forró a feje. Mondtam neki, hogy naná, hisz egy félórája ordít mint a sakál a váróan sapkában, kardigánban, amit nem volt hajlandó levenni, mert haza akar menni. :) De nem, lázas. Mondtam, biztos nem az, mert egy félórája kapott nurofent, ha láza lett volna, levitte volna. Nem akartam kioktatni, lévén ő az orvos, mi meg a "rendelésére betolakodók", hogy higgye el, nálam jobb élő-lázmérője nincs a gyereknek, az 1 tized fokos hőemelkedését is megérzem, és amúgy sem a feje tetején kell lázat nézni a pici gyereknek, mert ott jó, hogy meleg, ha melege van, mert ott adja le a hőt. Nézze meg a tarkójánál, pocijánál, ott teljesen normális a hője.... Mindegy. Mondta, vigyük át az örsre a fülészetre, mert azt jobb ha fülész látja, amúgy ő nem lát semmit, max. lehet bújkál benne valami.  

Átmentünk, szerencsére nem kellett sokat várni, és éppen az a dokinéni rendelt, akire már régen kíváncsi voltam, mert hallottam és olvastam róla, homeós fül-orr-gégész és monanak róla jót is, rosszat is, ez utóbbin belül főleg a stlusát kritizálják, lévén elég katonás. Hát az. De velünk normális volt nagyon. Megnézte, azt mondta, kicsit hurutos Domi füle, ami lehet attól, hogy kicsit taknyos, ami lehet a fogától. Úgyhogy azt mondta, csak megelőzésképpen mondja: sterimar-orrszívás-homeo orrspray + még felírt egy homeo bogyót. Kérdeztem, ha már homeopátia, mit javasol immunerősítésként, ha sokat beteg a gyerek. Mert már többször is akartam kérdezni dokibánkat, adjak -e Dominak oscillococcinumot és echinacheát megelőzésre, mert tavaly még nem javasolta ezeket lévén Domi túl kicsi. De mindig elfelejtettem kérdezni. Erre ma dokinéni pont ezt a 2t javasolta. :)) Oscillo-t heti 1x 1/4 tubus (szte az bőven elég egy ekkora gyereknek, kb.50 golyóbis, de nem kell kiszámolni! :))), echinachea pedig D4 vagy D6 max C5 higításban úgy, hogy egyik héten végig napi 2x3 golyóbist, utána 1 hét szünet, aztán megint 1 hét, aztán 1 hét szünet. Amit meg dokibá felírt immunerősítő port, még nem mertem elkezdeni adni, hetek óta azon töröm a fejem, hogy hogyan adjam be Dominak, hogy meg is egye, de ma ez a dokinéni azt mondta, szerinte inkább ne is, mert gyengített védőoltást tartalmaz. He? na, ezt sem tudtam. 

Közben meg Domi teljesen magához tért ott reggel, úgyhogy vittük bölcsibe. Délután hívtak, hogy 38 fokos láza van, adtak neki nurophen szirupot. Jó. Utána koppkoppkopp, nem volt, éjjel sem, meglátjuk reggel. Most vagy a foga jön, vagy valamik bújkál benne már megint. :(

Úgyhogy homepátiára fel! :)