Az elmúlt napokban ....

nem unatkoztunk, na, ezért nem is írtam :) Na, nem kell semmi különösre gondolni, csak volt egy kis HFV-unk.... Részletek: 

Múlt szombat: vendégeink voltak, Arián "baba" és Hajnikám. Fiúk szerintem jól kijátszották magukat, bár még van mit csiszolnunk a kapcsolatukon :) de jól el voltak. Mi meg bénák voltunk, mert nem csináltunk egy közös fotót sem :( Domi mindenesetre jól kidőlt, már az etetőszékben (amit amúgy mostanában ugrálószéknek használ, grrrr...) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vasárnap: Domin kijött egy kis takonykór, de nem olyan erős, hogy nasivin kelljen, nehogy kiszárítsa az orrát, maradtunk a homeo orrspray-nél meg orrszi-porszi barátunknál reggel-este, csak a móka kedvéért. 

Hétfő: bölcsi, jókedv, takonykór változatlanul nem jelentős.

Kedd: Domi reggel mutogatta a pociját, de nem tudtuk mire vélni. Ment bölcsibe, jókedvű volt, orrfolyás változatlan. Én délután beszereztem a téli ruha "kollekciót" Dominak kedvezményesen (nagyker. áron, a vásárban), csupa magyar gyártóra gyúrva (siesta cipő és bakancs, és Mikka rucik pofátlanul olcsón). Mikor hazaértem, apa panaszkodott,hogy vacakul van. Na, szupcsi. Aztán fürdésnél Domi megint mutogatta a pociját, de azt gondoltam, sok volt neki a vacsi. Aztán próbált aludni, nem ment. Aztán hányt egyet. Buliii. Ruhacsere, ágyneműcsere. Kicsit panaszkodott, aztán vidámkodott egy félórát apával. Felvittük aludni, megint hányt (ismét ruha és ágynemű csere). Na, akkor már gondoltuk, hogy nem a vacsora volt sok, hanem valami egyéb. Írtam sms-t bölcsis Petra néninek, hogy Domi beütötte -e esetleg a fejét... Válasz: nem. Jó, akkor agyrázkódás kizárva. Akkor kizárásos alapon: vírus. Aztán megkérdeztem, volt -e valakinek hányós betegsége a bölcsiben a napokban? A válasz: nem. Hm, akkor valszeg nem onnan szedtük össze, mert azóta sem volt senkinek. Mindenesetre Domit nem izgatta a téma, felpörgött, vidámkodott, játszott, alig bírtuk elaltatni. Aztán kért inni, és nem megszokott módon hajlandó volt vizet inni. Ami persze várhatóan vissza is köszönt: ruha - és ágyneműcsere... Visszaaludt, felhívtam az ügyeletet, hogy a dedalonetta-t mikor érdemes adni, azt mondták, ha már 3x hányt, beadhatok egy felet és ne igyon, csak 5 percenként 1 kávéskanál behűtött ásványvizet. Jah, persze,meg ahogy azt Kismukk képzeli. Nem ébresztettem fel a kúp miatt, gondoltam, majd ha megint hány, akkor kap. Viszont inni kért, és nem igazán lehetett elmagyarázni egy nagyon szomjas, félálomban lévő másfél évesnek, hogy kisfiam, csak egy kávéskanálnyit igyál :) és majd 5 perc múlva keljél fel megint egy kávéskanálnyi vizet inni... :) ivott, sokat és persze ki is hányta. Ha megpróbáltuk elvenni a piát, ordított... mit se neki, ruha és lepedőcsere. Na meg szépen farigcsáltam egy fél kúpot (ezt nagyon "csíptem"), és betoltam. Ekkor már volt hajnal fél 4 is. Utána már alvás reggelig és nem volt több hányás azóta sem.  

Szerda: jött a HFV 2. fázisa. Mi is a HFV? Nem, nem írtam el (nem HPV :)). A h*ny*s-f*s*s vírus.... Idén másodjára, és remélem utoljára, és remélem ezzel lement az őszi-téli szezon HVF-je. Szóval szerdán Domi pörgött ezerrel, mintha mi sem történt volna, jókedv, móka, csak ment a hasa. De nem nagyon durván, tehát nem volt vízcsap effektus, csak aznap kb. 6x cseréltünk k*k*s pelust. De amúgy nagyon okés nap volt. Dokibá is volt, mondta ő is, hogy HFV, nem kell semmi gyógyszer, takonykórra sem, majd elmúlik. Ha megoldható, diétázzon, ha nem, akkor egyen, amit akar. Diéta? Khmm. Ügyelet mondta múltkor, adjak a hányós gyereknek főtt répát, főtt krumplit, almát, banánt. Ebben a sorrendben. Mit evett meg ebből? egy kis almát. De nem volt jelentős étvágycsökkenése amúgy sem. Inni is iszogatott.

Csütörtök: Domi már oké volt, csak kicsit ment a hasa, de nem mertem bölcsibe vinni, egyrész hogy ne fertőzzön meg másokat, másrészt meg korai lett volna még. Orra kezdett kicsit erősebben is folyni, mostmár kapott napi egy fújás nasivin orrpsray-t (mennyire jóóó hogy már nem cseppben van). Orrát szívtuk, meg szívta ő magának is, hiszen nagy haverok ő és a porszívó na meg az orrszívó. :) 

Na, és hogy azért legyen némi fordulat, csütörtökre én lettem vacakul. Nem is kicsit. Kb. végighánytam a napot és csak vonaglottam a földön, próbáltam nyomon követni Domi pörgését. Mert ő meg nem igazán volt anya-kímélő üzemmódban. Még jó, hogy itt volt Ildi, és figyelt Domira, amíg én a wckagylóval közelebbi kapcsolatba kerültem egyszer-egyszer. Meg főzött húslevest, 1000 hála, nem mintha kajára bírtam volna nézni az elmúlt 4 napban. Én tényleg diétázam. :)

Péntek: Domi pörgött, jókedvű volt, még volt kis hasmenés 1x, orrszívás, szerencsére nem nagyon hatották meg a dolgok. Én még elég erőtlen voltam, de elvánszorogtunk a parkba, meg a játszótérre, lévén gyönyörű idő volt. Kint voltunk vagy 2 órát, ebédidőben, így szinte senki nem volt rajtunk kívül. Jó volt, ilyen betegségek esetén télen-nyáron a friss levegő a legjobb gyógyszer dokibá szerint. Délután nyomott egy 4 órás alvás Domi :) én is pihiztem, rám fért. Totál levert a HFV a lábamról, ismét.

Szombat: péntekhez hasonló, Domi csupa móka és vidámság, én alig éltem, jó idő lévén megint park + játszótér, utána nagy szunya. Hasmenés nem volt, orrszívás just for fun.

Vasárnap: Domi ismét mókamiki, apa + én alig éltünk, de kimentünk a margit-szigetre gyereket fárasztani. Szép volt, szépen sárgulnak a falevelek, gyönyörűen sütött a nap. Domi nagyon elemében volt, huh, nagyon kellett rá figyelni, mint a tűz. Délután nagy szunya volt 3-asban. Ja, délelőtt Dominak volt egy kis szorulása, nem tudom mitől, de sírt szegény, hogy nem megy a dolog és fáj. Ez azóta is előfordul és még nem tudom mitől, most leálltunk a vascseppekkel, meg a multikid-del, meglátjuk.

Hétfő: bölcsi, munka, minden ok.

Kedd: uaz...

Össz: írigyeltem Domit, hogy ilyen jól bírta a HFV-t. Cseppet sem viselte meg, ellentétben velem, én még mindig regenerálódom... Ugyanakkor örülök, hogy jól viseli ezeket a vírusos cuccokat, még 39,5 fokos lázzal is pörög, egyedül a 40 fokos láztól lesz kicsit bágyadt. Hihetetlen.