Tréfamester

Tegnap Domi megtréfált. Válogattam szét a mosnivaló ruháit, külön-külön egy-egy vödörbe, aztán otthagytam a szobában. Domi amúgy imád a vödrökkel játszani, gondoltam, max. az egyiket megszereli. Mire visszaértem, kirámolta az összes ruhát, aztán szépen visszapakolgatta és közben szépen összekeverte nekem a ruhákat, úgyhogy kezdhettem újra a válogatást. Naggyon vicces volt. :o)

 

 

A múltkor ennél sokkal durvább tréfát űzött velem, egyik hajnalban. Gondoltam, mielőtt lefekszem, kicserélem a pelusát, hogy ne ébresszen fel hajnali 4-kor pelenkacserére. Nem vittem ki a fürdőbe a pelenkázóra, hogy ne ébredjen fel, gondoltam az ágyon gyorsan kicserélem, ahogy szoktam. De nem engedte, hogy a tiszta pelust ráadjam, hasra vágta magát és a szokásos breki pózban felkúszott az ágy közepére. Már másztam volna utána, mikor hallom, hogy valami csurog. Ááááá, persze, hogy elengedte magát és odapisilt az ágy közepére. huh. "Ha már anya nem hagy aludni, én sem hagyom őt, itt egy kis takarítanivaló"... Azért volt annyira rendes, hogy a két matrac közé sikerült pisilnie, le a földre és nem a matrac kellős közepére, hogy anya még csak ne is tudjon az ágyában aludni. Viszont állhattam neki takarítani, hajnalban... Naggyon vicces volt. :o(

De van még egy vicces szokása Dominak, minden reggel kirámolja a hálóban a szekrényt, és mostanában már nem csak ki, hanem vissza is rámol és közben előszeretettel összekeveri a fiókok tartalmát. Úgyhogy néha meglepő dolgokat találok a zoknijaim között, vagy meglepődöm, ha nem találom a helyén a zoknimat. :o)