Hát nem úsztuk meg...

Pedig reménykedtem, hogy nem: egyrészt nem kapjuk el apa vírusos cuccát, másrészt az első szülinapon elmondhatjuk, hogy az első évünket megúsztuk láz nélkül. Sajnos nem. Bár várható volt, hogy előbb-utóbb valamit elkapunk, mert a környezetünkben mindenki beteg volt mostanában. Múltkor itt voltak keresztszülők (Dani és Judit), aznap este miután tőlünk hazamentek, már betegek voltak, Judit egy hétig volt lázas torokgyulladással. Reménykedtem azért, hogy nem fertőzték meg Domit, így is lett. Aztán Magdi is lázas lett, 2 nappal azután, hogy Domira vigyázott, ismét reménykedtem, szerencsére semmi. Aztán apa kezdett betegeskedni, múlt hétvégén, próbálta Domit kerülni, de ezt azért nem olyan egyszerű, mivel vigyázott is rá egyszer-kétszer, amíg én ezt-azt intéztem. Apa 2 napig itthon is volt, hogy kifeküdje a takonykórt, de sejthető volt, hogy ránk ragad. Én már érzem 2-3 napja, hogy bújkál bennem a "kór", úgyhogy nyomtam vitaminokat meg homeó bogyót, Dominak is adtam homeó bogyót, de az inkább influenzára van, nem náthára (meg ma mondta dokibá, hogy a "náthás" homeó bogyó ilyen pici gyereknél még nem sokat használ). 

A lényeg, hogy Domi tegnap egész nap iszonyú nyűgös volt. Nem kényeskedett vagy ilyesmi, egyszerűen látszódott rajta, hogy nem érzi jól magát a bőrében. Már előző éjjel sem aludt(unk) jól, kb.óránként felsírt, még akkor is, amikor már közöttünk aludt. Először arra tippeltem, lehet beteg lesz Domi, elkapta apától. Aztán ráfogtam a melegfrontra, mert ha csapadékos idő jön, akkor Domi is mindig nyűgös meg én is (és a kettő együtt kicsit sok). Aztán bele tudtam kuksizni a szájába amikor éppen pajkos pillanatában volt (mert azért volt ilyen is), aztán meg is tapiztam az ínyét és felül van neki 4 pukli és a 4 felsőmetsző foga helye is fehérlik. Plusz alul a másik középső metszőfoga helyén is van egy pukli. Úgyhogy ráfogtam, hogy azért nyűgike, mert jön a foga, vagyis több foga is jön egyszerre és ez biztos nagyon megviseli szegényt. Nem is evett rendesen, főleg a rágnivalókat köpködte ki vagy utasította el.

Múlt éjjel viszont teljesen jól aludt, semmi sírás, reggel mosolygós volt és jókedvű, evett rendesen, ennek örömére el is vittem sétálni. Mikor hazajöttünk és levetkőztettem, éreztem, hogy nagyon meleg, és ez több annál, mint hogy nagyon melege volt (ma nagyon enyhe idő volt kint). Megmértem, 38,5. Dokibánál rendelési időnek már vége volt, gondoltam, frankó, ha így hétvégére lesz beteg Domi, orvos nélkül. De azért próbálkoztam,"hátha mégis felveszik" alapon és szerencsére az utolsó pillanatban elcsíptem dokibát, kijött, megnézte Domit, de a szokásos "kicsit piros a torkán" kívül mást nem talált, nem is írt gyógyszert sem. Utána adtam kúpot Dominak, be is aludt, de  ébredés után is 38 volt, ez lett estére 38,7. Ami tudom, nem számít magas láznak, de azért nem jó ha lázas a gyerek, estére kapott másik fajta kúpot, ezt most úgy néz ki, levitte a hőjét (kopp-kopp-kopp), remélem így is marad.  Aztán majd meglátjuk, mi volt az oka a mai kisebb láznak: valami vírus vagy a foga? Most este is többször felsírt álmában, remélem azért jobb lesz az éjszakánk mint 2 nappal ezelőtt volt.... Most megyek aludni...