Boldog szülinapot Arián baby!

A mai nap nem csak a Mikulás miatt ünnep: Hajni barátnőm kisfia, Arián ma egy éves. Hogy szalad az idő, még csak most született... Nagyon gyorsan eltelt ez az év. Hisz még csak most volt, hogy Hajnikámmal együtt növesztettük a pocinkat és nagy izgalommal néztünk a dolgok elébe. Emlékszem, tavaly ilyenkor utaztunk haza és tiszta extázisban voltam, mert Hajnikám január elejére volt kiírva és délelőtt kaptam az sms-t, hogy Hajnikámnak hajnal fél 5 (5?) körül elfolyt a magzatvize, mentek be a kórházba és a Kismukit gyorsan ki kellett kapni, mert nem tudott befordulni és már nem is fért el odabent, úgyhogy (ha jól emlékszem) 9 óra körül meg is született Arián. Egész nap teljesen fel voltam izgulva a hír hallatán, mert én úgy számoltam, hogy Ariánka csak január elején jön és a hátralévő 1 hónapot tök jól kihasználjuk kismamaként és karácsonyozunk, szilveszterezünk, stb., és annyira hirtelen történt a dolog, hogy nem tudtam magamhoz térni. De nagyon örültem, hogy Ariánka egészségesen, szépen megszületett és szerencsére olyan jó súllyal született, hogy nem számított koraszülöttnek. Igazi kis vasgyúró lett belőle. El sem hiszem, hogy már eltelt 1 év...

Isten éltessen Ariánka, éljél még 100 évig egészségesen, boldogan, legyél mindig olyan kis mosolygós mint amilyen vagy! Remélem jövő héten meg tudunk nézni benneteket és személyesen is meg tudunk köszönteni Domi pajtival Nagyfiú!