Egy kicsi mozgás mindenkinek kell!

Erősen gondolkodom azon, hogy jó lenne eljárni baba-mama tornára, most hogy itt a hideg, egyrészt mert kimozdulnánk, másrészt én is mozognék végre valamit, ami jót tenne az egyre jobban sajgó derekamnak, harmadrészt Domi is kicsit szocializálódna az emberek, főleg más babák között. De azért vannak fenntartásaim, hogy vajon Domonkos mennyire bírna végig egy ilyen órát, úgyhogy gondoltam, próbára teszem és betettem az eddig még használatba sem vett (egyébként elég vacak) baba-mama torna dvd-t, amin a torna rész kb. 15-20 perc. Domit magam mellé tettem a földre, tornázgattam, próbáltam őt is bevonni, aminek az eredménye az lett, hogy az egyik emelésnél jól lehányt. :-) Egyébként sem nagyon élvezte a dolgot, de úgy döntöttem, azért megpróbáljuk majd és elmegyünk egy rendes tornaórára (amint találok egyet a közelben). 

Domi amúgy kis ügyeske, mostmár ha kell, ha nem, felül a babakocsiban, ami főleg evés közben poén, hogy hátrabicsaklott fejjel próbál enni a cumisüvegből.

A pelenkázón is egyre elevenebb, valamelyik nap rájött, hogy ha hasra fordul és belekapaszkodik a hátfalába a pelenkázónak, akkor közelebb tudja húzni magát az izgalmas kincseket rejtő kis dobozkához (izgalmas kincsek alatt értsd: popsitörlő, kakatároló zacsi, üres doboz, stb.). Mindegy, a lényeg, hogy ki lehet pakolni belőle.

Tegnapelőtt azt játszottuk Domival a földön, hogy - mivel Domi rákattant a reggelimként szolgáló fürtös paradicsomra -  kicsit távol letettem Domitól a paradicsomot, ahol már ő nem érte el és ő kúszott érte. Nagyon ügyes volt, eddig ilyen előre haladó kúszásra  csak a cumi elérése céljából volt hajlandó, mivel a cumi a mindene. Ez a paradicsomos játék azonban egészen izgalmas lett, mert egyik pillanatról a másikra hoppá, hoppá, eltűnt a paradicsom... na, gyorsan kikanalaztam a szájából, aztán úgy döntöttem, jobb helyen van az az én pocimban. Kicsit azért ijesztő volt a dolog, hogy milyen gyorsan tud eltüntetni dolgokat a szájába. Viszont kúszni már tényleg nagyon ügyesen tud, mint a kommandósok, pakolgatja a kis kezeit előre, nagyon édes kismanó.