Elmúlt napok

Kicsit elmaradtam az írással mostanában, sok dolog volt, erre volt legkevésbé időm (sajnos)... De most folytatom ott, ahol abbahagytam egyszer, "régen"... szóval voltunk otthon a nagyinál, utazás szokásos: időzítés alvásidőre .p, aztán ebédre Domi kedvenc húslevese, aztán bolha van a seggemben urasággal rohanás a kertbe mert addig nincs nyugtunk. :P Lévén jó idő, kimentünk a temetőbe a papa sírjához együtt, kicsit nehéz volt Domit a babakocsiban tartani (a múltkori tornádó után nagy a felfordulás még mindig a temetőben), aztán sétáltunk a nagyival a városban, utána otthon megint a kertben ténykedtünk = Domi kerek 1 órán át sepregette  a teraszt (persze nem azért, mert aaaannyira piszkos volt)...

 

 

 

 

 

 

 

 

időnként engem is befogott, odajött, megfogta a térdem, arrébbhúzott és a kezembe nyomta a másik seprűt, hogy anya te is dolgozzál. És ha "véletlenül" kiesett a seprű a kezemből, ő rögtön visszaadta.:P Este szokásos játék, viháncolás az ágyon, aztán naaagy szunya. Másnap délelőtt átmentünk a sóstói vadasparkba, régi kiszemelt "áldozatom" volt már ez a hely, de ennek a témának külön topikot írok majd. Vadasparkból hazafelé Domi bealudt, de mivel apa vezetett, így nem sok szunya volt. Utána persze megint söpögetés a teraszon, ebéd, aztán késő délután hazajöttünk, Domi bepótolta az elmaradt alvást.

Mivel most szünet van a bölcsiben, egész héten otthon voltunk Domival, és mivel dög meleg volt, sokat voltunk kint és bent is. Voltak nálunk Liliék vendégségben (apa barátjáék 8 hónapos kicsi lánya Lili), Lili nagyon sokat nőtt mióta nem láttuk, naná, hisz az február végén volt. Már kommandózik a kiscsaj (kúszik). Domi lelkesen hordta oda Lilinek a babakori játékait, Domi nagyon jószívű, mindig kis adományozós szokott lenni másokkal.

Aztán pénteken voltunk Hajnikáéknál, nagyon jó volt látni őket, Hajnikám és Ariánka, köszi a vendéglátást, a maminak pedig a finom ebédet! :P Domi rácuppant Arián játékaira, néha volt "csata", hogy akkor ki mivel játszon, de azért mindig elrendeződtek a dolgok. Ariánka mindig jött szeretgetni Domit, amit Domi nem vett jó néven, apja fia lévén ő nem a szeretgethető-puszigatós fajta. Úgyhogy mondtam Ariánnak, hogy szeretgessen engem Domi helyett. Fiúk kint is bent is sokat játszottak, volt azért, amikor már együtt is ment a játszadozás (pl.a formabedobálós játéknál). Jó volt, kell a fiúknak az együttlét, többször is kellene.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szombaton Domival shoppingoltunk, készültünk a nyaralásra. Visszavittünk egy sapit a Mikkába, amíg anya turizott, Domi el volt a próbababákkal :P MM nevű műszaki áruházban Domi cipelte anya kosarát, ami egyben azt is jelentette, hogy anya semmit nem pakolhatott a kosárba, mert Domi egy laza mozdulattal kihajította. xD Viszont nagyon édes volt ahogy a kis Törpike a nagy kosarat maga után cipelve battyogott a nagy áruházban. Aztán a DM-ben viszont mindent, amit elért a polcokon, berámolta anya kocsijába... utána nagy örömmel rohangált a Pólus folyosóján, minden boltba benézett és mindenkire vigyorgott, mint a tök. Délután még megnéztük a Minimanót, na ott meg a kinti homokozóból alig bírtunk hazajönni. Domi előszeretettel ajándékozott az ott játszó kislánynak vödröt meg lapátot... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Más esemény nem is volt a héten, kivéve hogy Domi szombat este legurult az ágyról, persze nem ugrándozás, hanem alvás közben, úgyhogy anya kb. 2 cmre feküdt tőle, csak bebólintott kb. 2 mp-re. Aztán csak a koppanást meg a sírást hallottam, úgyhogy félálomban kicsit pánikba estem, amivel apára is a szívdobogásos frászt hoztam szegényre. Ezért a másnapi  nyaralni indulunk témát toltuk 1 nappal, én nem mertem elindulni, nem tudtam Domi mennyire és hol ütötte meg magát, lévén átaludtam az esését... De még mindig nem értem, hogy a túróba gurult le Domi, amikor keresztbe feküdtünk az ágyon? Vagy nem 2 mp-ig bóbiskoltam???