Egy kis after-party

Ma megint bandáztunk: bepótoltuk amire szilveszterkor már nem jutott idő és energia. Kora délután átjöttek hozzánk Pitéék Lilivel, Gáborék Dorkával és Pannával, és Pite és Gábor nővére, Ágiék: Kavi (apa-fej), Ági (anya-fej), és a két kamasz fiúk: Dani és Marci. Domikám először megint csak lesett, hogy hirtelen mennyi ember lett már itt megint, aztán megbékélt a gondolattal, hogy úgy látszik, mostanában nagy itt a "sáskajárás". A nagy fiúk (apukák) persze megint elhúzták a csíkot a pincébe helikop(á)terezni, addig mi csajok és gyerkőcök beszélgettünk, aztán junior activity-ztünk.

Aztán jött egy kör póker-party:

Domi is próbált részt venni a játékban...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én nem pókereztem, az én póker tudásom alkalmatlan a közösségi játszadozásra (egyelőre), úgyhogy addig megetettem Domit. A póker-party befejeztével apa felváltott Domi szórakoztatásában: egy kis "gyí te paci!":

Végre én is játszottam: catan-t és nagyon jó kis játék volt. Kellett egy kis idő míg belejöttem, de tetszett. Azt hiszem, csekkolom az online változatot a neten. Domikám is próbált csatlakozni és lesöpörni az asztalról a játék apró alkatrészeit, de aztán rájött, hogy a saját játékai csak izgalmasabbak, úgyhogy szép csendben eljátszadozott magában 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  és Pannával:

Fél 8 körül aztán lelépett a banda, odakint közben elkezdett esni a beígért hó, Domikám pedig jól kidőlt a nagy játszadozás után.