Kedvenc karácsonyi üdvözlet

Kitaláltam, hogy idén sms helyett e-card-ot küldök az ismerősöknek és mindenképp olyat szerettem volna, amibe bele lehet tenni fotókat, mert  szerettem volna Domiról és magunkról képet küldeni valamilyen karácsonyi formában. Sokat kutattam a neten, aztán rátaláltam a www.smilebox.com oldalra, ahol mindenféle alkalomból lehet saját fényképekkel készített képeslapokat küldeni vagy fotókönyvet, egyéb fényképes cuccokat készíteni. Nagyon megörültem, mert a többi hasonló oldal használhatatlan volt. Az alábbi képeslappal kívántam minden jót az ismerősöknek, barátoknak és örömmel láttam, hogy tetszetős volt a lap, mert sokan regisztráltak az oldalra és küldtek vissza ugyanilyen smilebox-os lapot. :-)

Click to play this Smilebox greeting: Domi karácsonyi lap
Create your own greeting - Powered by Smilebox
Make a Smilebox greeting