Kedves Fogtündér!

 A nevem Bartha Domonkos Bulcsú és 2009. március 01-jén születtem. Ez azt jelenti, hogy 9 hónapos elmúltam. Viszont sajnos még szép korom ellenére sincs egyetlen fogam sem. Tudom, hogy a fogatlan mosolyommal is el tudom varázsolni a környezetemet, mert apa és anya mindig azt mondják, hogy olyan cukorfalat vagyok, de én már nagyon szeretném, ha lenne legalább 1 fogam, de inkább több. Reménykedtünk apával, hogy a Mikulással együtt a kedves Fogtündér is meglátogat, de sajnos nem jött. Aztán azt hittük, a fogtündér Lucával együtt meghozza a fogam, de nem. Úgyhogy mostmár csak abban bízom, hogy kedves Fogtündér csatlakozol a Jézuskához és karácsonyra a sok szép ajándék mellé kapok egy vagy két pár fogat is tőled. Nem szeretek ilyen kis fogatlan csákó lenni már. Meg anyáék sem hiszem, hogy szeretik, minden hajnalban fél 4 és 4 között sírok és ezért be kell hogy fektessenek a nagy ágyba maguk közé, hogy megnyugodjak, de van amikor ez sem használ, csak az, ha sétálnak velem és énekelnek nekem egy félórát vagy ha hajnalban játszunk egy kicsit és utána visszaalszunk. Úgyhogy a békés éjszakákért és a kedvemért kérlek, legkésőbb karácsonyra ajándékozz meg egy pár fogacskával. Köszönöm szépen Fogtündér!

Üdvözlettel:

Bartha Domi