Álomszuszék Bartha család

Ezt az eseményt muszáj megosztanom a nagyvilággal. Ma - 7 hónap alatt először - 8 órát aludtam. Jó igaz, nem egyben, mert 2x fel kellett kelni Domihoz cumit adni neki, 6 óra körül pedig apa kicserélte a pelust. Aztán Domi szokás szerint köztünk landolt a nagy ágyon, először igen élénk volt, beszélgetett, de aztán látta, hogy a falnak beszél, mert apa-anya alszik mint a mormota, így ő is beszunyált...

Tegnap este Domi nagyon fel volt pörögve, miután egy nagyot sétáltunk, evett egy kis gyümölcs desszertet meg ivott gyümilevet, közben jöttek nagyapáék (hozták a rácsot a lépcsőhöz) és Domi úgy vigyorgott nagyapára, hogy még én is meglepődtem. Utána egy félóráig élvezkedett a bébikompban, közben apa is hazajött a mátrai bringázásból. Miután a bébikomp unalmassá vált, Domi még egy félórát hempergett a földön, kúszott hátrafelé, természetesen mindig az asztal alá és a konnektor közelébe, úgyhogy sasolni kellett mit csinál. Néha nekiállt rámolni az asztal polcáról, figyeltem is, hogy nehogy a szeretett kis canon gépemet rámolja le a földre (mert ez már 2x is megtörtént, persze, én vagyok béna, minek teszem oda). Aztán a hempergést megunva jött a nap fénypontja, a pancsi-pancsi, utána a szokásos műsor: balhé, amiért nem pancsolhatunk tovább, balhé a pelus miatt, balhé az öltözködés miatt. Aztán kajcsi és szunya, Domi olyan 3/4 9 körül már húzta is a lóbőrt... egészen ma reggel 3/4 9-ig, amikor is egy kis talpcsikizésre mosolyogva felébredt...